28 Temmuz 2011 Perşembe

Bursa

DSC05138

Istanbulun yani sira Bursa’da bizi butun guzellikleriyle agirlayip resimlerimize harika bir imza ati!! Canim Belgin teyzecim bizi Bursa'ya davet ettiyin ve ictenlikle agirladigin icin tekrar cok tesekkurler..Belgin teyzemizin kiz kardesi Arzu abla’nin duyunu icin gittiyimiz Bursa harikalar otesi buyuledi bizi..

''Yeşil Bursa'' bizleri yesil bir bitki ortusu gibi karsiladi.
Tarihi ve dogal guzellikleriyle adeta cennetten bir kose olan Bursa'yi simdi beraber gezelim..

DSC05027

Otobuste giderken Yahsi cazibe izleniyor..
DSC05023

Bursa'ya varir varmaz Cumalikizik koyune gittik, muhakkak biliyorsunuzdur Emrah'in Kinali kar dizi'sinin cekildiyi koy.
DSC05038
DSC05041

Tursular, receller, marmelatlar, suruplar, eriste, tarhana ve daha nice gida urunu mevcut Cumalikizik'ta. Benim icim o gunu adeta huzurla doldu, Istanbul'un karmasasindan uzakta sakin bir yere ihtiyacim vardi.
DSC05036

DSC05037
Resimdeki recellerden iki kavanoz aldim taaa Hollanda'ya kadar getirdim birde ne olsa begenirsiniz! Receller sekerlemis..bunda kimsenin sucu yok tabiki, olsun buda bir ani olarak kaldi bende..(butun gun onlari tasidigimi dusununce biraz pismanlik duygusu basmiyor deyil tabiki)

DSC05058
Nefis gozlemeler..

DSC05082
Cumalikizik koyunu gezdikten sonra yorgunlugun uzerine guzel bir çay iyi gitti dogrusu..
DSC05078
vazgeçilmezlerimiz..

Yedik, istik ve dinlendik'ten sonra simdi'de eylence zamani geldi!!!
Evden gelin cikarma merasimi genelde uzucu gecer ama bizim gelin cok rahat ve sakindi, ne guzel! Gelinimiz Arzu ablayi evden cikartik, ve salona dogru gittik. Duyunde bize ozel Azeri dansi calinmasi beni ayrica cok mutlu etti..
Arzu ablacim sana omur boyu mutluluklar diliyorum!!!! arzu abla duyun arzu abla

ben ve arzu abla
Ben ve Arzu abla
........................

Ertesi gun canim Belgin teyzem bize guzel bir kahvalti hazirlamisti..Zeytin sevmeyen canim arkadasim Zehra bile Bursa zeytinlerine bayildi... Engin abi bize Bursa'nin onemli yerlerini gezdirtikten sonra vedalasip Istanbula dogru yola koyulduk..
DSC05131

DSC05132

DSC05158

DSC05159 DSC05163
Iskender yemeden gitmedik tabiki ;)..Bursa'ya cok sukur iyiki gitmisiz diyor ve mayis tatilimizi burda noktaliyorum..Saglicakla kalin ;)..

Hiç yorum yok: