22 Nisan 2009 Çarşamba

Karakek

Kek

'Ginemi kek tarifi' dediyinizi duyar gibiyim ama bu baska bir tarif. Ismini ben sevmedim ama tadina laf yok..
Bundan bir kac ay once sevgili Hatice ablanin evine konuk oldugumuzda kendisi yapmisti. Bende tarifi aldim denedim sonuc yumusacik bir kek ve yerken sanki browni yemis kadar oldum...

Malzemeler:

* 5 yumurta
* 1 su bardak sut
* 1 su bardagi seker
* aldigi kadar un
* 1 paket tereyagi
* 1 paket kabartmatozu
* 1 paket vanilya
* 5 yemek kasigi kakao

Yapilisi:

Yumurtalari sekerle cirpin. Sut, kakao ve eritilmis tereyagini ilave ederek cirpin ve bu karisimdan 1 su bardagı ayirin.
Daha sonra kalan karisima un, kabartmatozu ve vanilyayi ilave edin.Yaglanmis unlanmis yaklasik 28 caplarinda bir tepsiye dokun.
Onceden isitilmis 180 derece firinda 40 dakika kadar pisirin.
Firindan cikar cikmaz ayirdiginiz karisimi uzerine esit olarak gezdirin. Sosunu cektikten sonra uzerine cikolata sosu dokup servis yapabilirsiniz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Kesinlikle görüntü harika eminim tadı da nefistir

ellerine sağlık
sevgilerrrrrr

Yaren dedi ki...

Yerim bu keki yeriiim:)Süper görünyor canim gercekten.Ellerine saglik,sevgiyle kal:)

Adsız dedi ki...

Cok nefis görünüyor, ellerine saglik canim.