2 Eylül 2010 Perşembe

Ruzgar gibi...

100_8393

Guzel bir tatilin ardindan simsicak bir MERHABA diyorum! Tatil boyunca ruzgar gibi ordan orayi gezdim durdum ama en sonunda evimin yolunu buldum..Ruzgar nerden cikti diyeceksiniz, tatilde bos durmadim tabi kitapkurdu olarak uzun zamandir okumak istediyim Elif Safak yazarimizin 'Ask' adli kitabini okudum ve cok beyendim. Hayata baska pencerelerden bakma firsati yakaladim ve bu bana ap ayri deyerler katti. Yani okumadiysaniz muhakkak okuyun. Neyse gelelim tatilime canim ailemi ve tanidiklarimin neredeyse hepsini gormek beni cok mutlu etti. Yorucu gecen yilin ardindan kendime geldim ve bol bol enerji topladim diyebilir..Tabi nereleri gezdin? diye sorar gibi oldugunuzu biliyorum ama onu daha sonra resimlerimle yanitlamaya calisacagim. Aslinda pekte vazla resim cektigim soylenemez ama neyse diyor ve daha sonra bulusmak uzere kaciyorum :)...sevgiler Selma

Hiç yorum yok: