28 Ocak 2011 Cuma

sinavlarim bitti..ve soguktan dondum!!!

100_8191

Kahveyi gorunce isindiniz deyilmi?? haha

Cok sukur bugun sinavlarim bitti! Nasilim diye sorarsaniz Superrrr! Butun dua edenlerden Allah razi olsun! Okuldan sonra pazara sonrada kutuphaneye ugradim ama hava o kadar soguktu ki eve gelene kadar dondum..Eve neyle geldin diye soracak olursaniz, Hollanda diyince akla ilk gelen seylerden birtanesi nedir? Tabiki bisiklet, cok kulanisli, surmesi bir o kadarda zevkli ama soguklarda dondurucu whahahah..

Eve gelince dedim keske canim Berna yengemin o nefis Turk kahvesinden olsaydi'da içseydim.. Yengecim falimda baktigin cogu sey simdiye dek çikti..sen neymissin meyer ;) Canim yengem benim keske Kars yerine burda olsaydin, jet hiziyla gelirdim yanina!

Gecen sene 'Masumiyet muzesinin' yarisina kadar okuya bilmistim, neyseki bugun kutuphanede gordum hemen aldim.. Sinavlar bitti yine gore simdi Orhan Pamuk'un kitabina kaldigim yerden insallah devam edebilirim ..Hepinize nese dolu, saglikli huzurlu bir haftasonu diliyorum...sevgiler Selma

Bu arada Turk kahvesi ile peeling yapildigini biliyormuydunuz?? Suna Dumankaya'nin dediyine gore cildimize cok iyi geliyormus. Neyse ben kactim ;)..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selmacım harika yerler gezmişsin şars bitiyo inşallah yazdıımda gider

aysu dedi ki...

Sevgili Selmacım,seninle geziyor gibiyim ne güzel kareler bunlar resimlerin çok güzel gözalıcı bayıldım haaa pasta da güzelmiş hani beni andığın için ayrıca teşekkür ederim öpüyorum hepinizi;))cılgınpastacı