27 Temmuz 2011 Çarşamba

Istanbul!!!

DSC04892

Mayis ayinda arkadaslarla tercihimiz gine Istanbul'dan yana oldu. Gitmeden once bir haftalik guzel bir gezi programi hazirladim. Ozellikle gitmediyimiz yerleri mekanlari tercih ettik ve sonuc mukkembel oldu!
Isterseniz vazla detaya girmeden kisa Istanbul gezimize basliyalimmmm..

Sabah erkenden Esenyurt'daki evimize varinca esyalirimizi koydugumuz gibi evden cikip kahvalti icin Rumeli Hisasrı'na Kale Cafe gidiyoruz..

DSC04852
Simit'in tadini ne kadar cok ozlemisim..DSC04854
Bogaz havasi esliyinde kahvalti iyi gitti dogrusu...Bogazda yuruyus..
DSC04863

Alisveris merkezleri hiç bana gore degildir, neyseki vazla dukanlarda oyalanmayip aralarda oturup dinlendik nede olsa yol yorgunuyuz..DSC04877 DSC04875
Mado dondurma konusunda bence bir numara!!

DSC04941

Ayten yengemin onerisiyle gittik Midpoint'ta bence muhakkak 'Bogaz kebabi'yenilmeli..Biz gerci bitiremedik ama siz kesinlikle bos mideyle gidin ;).
DSC04882

Pasta isteyinizi gidermek icin kesinlikle Özsüt'te gitmenizi tavsiye ediyorum..bana gore nefis pastalarin duragi.. DSC04942

DSC04966 DSC04964

hmmmm bayiliyorum bu tada, birde dislerimizin arasina girmese cok iyi olur.. DSC04970

DSC04993

DSC05207
DSC05209 DSC05204

Simdide Kadikoy Sali pazarina gidiyoruz...Kars Kagizman dutlari
DSC04913

Çiya Kadikoy Balikcilar çarsisi'nda bir lezzet duragi!! DSC04918
Çiya ayni sokakta 3 restorandan olusuyor, biz tercih yapmakta biraz zorlandik ve en sonunda Çiya sofrasini tercih ettik. Burda kebap cesitlerinin yani sira yoresel ev yemekleri agirliktaydi. Isletme sahibi bize yemekleri tanitirken 'Azeri yemeyimizde var' diyince cok sevindim nede olsa Azeri kokenli bir ailenin kiziyim..Unutulmaya yuz tutmus yemeklerimizin bu sekilde tanitilmasi ve nezih sekilde sunulmasi cok guzel birsey.
DSC04921 DSC04926 Mezeler cok leziz ama çesit bollugu yuzunden secimde zorlanabilirsiniz. Sizlere arap koftesini ve perde pilavini oneriyorum.

DSC04930
yemekten sonra Hıdrellez Şerbeti ve Demirhindi Şerbeti..muhakkak deneyin.

DSC05172

Eyüp'teki Van kahvaltı salonu
DSC05179

Bence en guzeli bal ve Van kaymagi bu ikiliden ayrilmak zor oldu tabiki..Burda Van'in butun lezzetlerini bulabilirsiniz..Hizmet veren eller guler yuzlu olunca bu mekan bizden tam not aldi. DSC05180
Size ozel cektim -> Van kaymagi hmmm.. DSC05182

Eyüp Pierre loti Tepesi
DSC05191
DSC05195.."Pozitif enerji alacaginiza emin olabilirsiniz", neyse dedik bizde allalim o halde bir tane. Ismail bey bize sifali taslardan bilgi verdikten sonra ordan ayrildik..

Hiç yorum yok: