22 Aralık 2011 Perşembe

Sinavlar bitti...



Gectiyimiz haftalar benim icin o kadar yoğunduki, zamani nasil uzatsam'da tezi bitirsem, sunuma hazirlansam yada sinavi ogrensem diye dusunduyum anlar oldu...Çok sukur hepsini aldim ve simdi 2 haftalik kış tatilini hakettiğime inanıyorum :) Yapilacak olan islerin basinda bloguma biraz daha vazla zaman ve okunmayan kitaplara el atmak geliyor ;).Hayirli gunler gecirmeniz dileğiyle...


Uni'de tenefüs zamani arada kultur ve sanat bolumundeki öğretmenler bazen tahtaya birseyler cizer..Ogretmenle biraz konustuktan sonra, icinden gelmis olmasi lazim, ismimi tahtaya Jugendstil tarzi yazmaya basladi ve sonucu gormek guzeldi dogrusu! :)
Ogretmen
"Resminize blogumda yer vermeyi istiyorum" diyince, cevap: "Çevremdeki bir Turk dostumla bloguna mutlaka bakacagima emin olabilirsin!" Bu yoğun gunun, bence guzel bir anisi oldu!
Kapsalon yemeyi
Gunun sonunda cok acikmistik, arkadasim Buşra'nin tavsiyesi uzerine gidip kapsalon yedik. "Kapsalon'da nedir?", dediyinizi duyar gibiyim, bende yeni keşvettim. Aslinda buna karisik doner diyebiliriz; en altta kizartilmis patatez bunun uzerine doner dilimleri,salata ve eritilmis kasar peyniri eklenince,aci sambal esliyinde agizda enfes bir tad birakiyor.. bizden TAM not aldi! Nijmegen carsisinin girisinde kucuk,mutevazi bir yer tavsiye ediyorum..
nijmegen okul...
Uzun bir gunun ardindan insanin evine geri donmesi (trene binmek disinda tabiki) guzel bir duygu!

Hiç yorum yok: