5 Haziran 2007 Salı

Cikolatali pasta



Bu benim siteme eklediyim ilk tarifim onun icin gecen yaptigim cikolatali pasta'nin tarifini yaziyorum.Aslinda herkesin bildigi basit bir tarif ama ben bu pasta kremasini cok beyendim herkesin denemesini tavsiye ederim. Bu cikolatali krema'yi canim Gul teyzem'den aldin burdan tekrar tesekkur ederim.


Malzemeler;

* bir paket etibor biskuvi (kakaolu yada sade)
* 2 yemek kasigi un
* 1/2 paket tereyagí
* 2 yemek kasigi nisasta
* 5 su bardagi sut
* 10 yemek kasigi seker tozu
* 1,5 tatli kasigi nescafe
* 4 yemek kasigi kakao
* 5 yada 6 yemek kasigi surme cikolata (nutella)


Hazirlanisi;

Tencerede unla yagi kavur ondan sonra nisastayi'da ekle gine kavur.
Sutu yavas yavas tencereye dokun ve bu arada iyice cirpmaniz lazim.

Sonra seker tozunu,kakao, nescafeýi ve surme cikolatayi'da ilave et ve iyiçe cirp. Iyice pistikten (kivami; parmagindan akmayaçak sekilde olmasi lazim) sonra ocagin altini kapat ve sogumasini bekle.
Pasta kremasindan bir az alip pastayi hazirlayacaginiz tepsinin hertarafina surun ve daha sonra biskuvileri doseyin. Sonra biskuvilerin ustunu kapatacak sekilde kremadan dokun (1 kat biskuvi sonra ustune pasta kremasi). Biskuvileriniz bitene kadar bu islemi yapin. En son ustunu findik,ceviz yada hindistan ceviziyle susluye bilirsiniz. Afiyet olsun!

Not: ben kendim 3 kat yaptim alt katina kakaolu biskuvi, ortasina sade ve ustine gine kakaolu biskuvi kulandim (boyle gorunumu daha guzel oluyor).



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim arkadasim.. Siten hayirli olsun.. Insallah hersey gönlünce olur...
Simdiden tariflerini hecanla bekliyorum...

Arzu