14 Ocak 2012 Cumartesi

'Elmalipasta' sinifimla bulustu!!!

sinifta

Bundan bir kaç ay once okulda bize 'kendini sanat/kulturel yönünle tanitmak' adina bir odev verilmisti. Aradan biraz zaman gectikten sonra niye blogumu tanitmiyim diye dusundum. Nede olsa burasida benim uzun ugraslar sonrasinda ortaya guzel sonuclar cikartan bir atölyem. Kimi zaman tarifler yazdigim, gezdiyim mekanlari tanittigim ve hayat'ta yasadiklarimi paylastigim bir mekan..Tek bir engel vardi oda Hollanda'li sinif arkadaslarimin blogumda yazilanlari nasil anlayacagiydi. Neyseki internetteki tercume programlari sayesinde benim blogumu takip edebileceklerini ogrendiler.
Onlara iki kulturun bir karmasi oldugunu ve her bir resim veyahut yazida nelere dikkat etiyimi hangi asamalardan gectiyini anlattim. Sunumum bittiyinde cok guzel tepkilerle karsilastim ve alkış esnasinda icimden '4 yılın meyvesi bu olsa gerek' diye gecirdim cok sukur...hayirli bir haftasonu diliyorum : )

Hiç yorum yok: