26 Temmuz 2012 Perşembe

Barcelona!!!

Bundan onceki yazimda artik mola zamani demistim ya, kisacasi benim icin tatil sezonu acilmistir ;)!! Bundan iki hafta once Ispanya'nin futbola ve spora olan duskunlukleri ile cok soz edilen şehiri Barcelona'ya gittik. Barselona'ya varir varmaz unlu mimar Antoni Gaudi’nin eserlerine hayran kaldik. Ne emek harcamiz, nasil kabiliyete sahib biriymis meyer.. Bavulumuzu aldik elimize ve dustuk yollara ;) barcelona.JPGfr
Sagra da Familia kilisesi: Guadi'nin gorulmesi gereken ilk yapisidir. la rambla         La Ramblas: Barselona’nin en unlu caddesidir.
barcelona
      Montjuic dağı: Teleferik ile 213 metre yukseklige ulasiyorsunuz, yani size bol bol resim cekme imkani doguyor. barcelona.JPGwwe        La Boqueria - Avrupanin en buyuk meyve sebze pazari.Burda saatlerce gezebilirim ;) Hangi sehire ugrasak mutlaka pazarina gidiyoruz, yoksa tatilin tadi cikmiyor..Her ugrayisimizda biraz cerezinden, meyvesinden, tatlisindan alip sonrasinda gezerek yemek nede keyifli oluyor bir bilseniz.. barcelona.JPGdfe
Biberleri gorunce aklimdan hemen Antep geciyor :) neyapiyim en cok gitmek istedigim yerlerden birtanesi.. Katalan mutfagından aslinda bahsetmek istemiyorum, cunki bizim damak tadimiza uygun deyil. Neyseki bizim imdadimiza Turk donercisi yetisti ve tabi MC Donalds & KFC cani sagolsun ;) IMG-20120710-WA0009

DSC03547 Dunyanın en buyuk akvaryumu diye iceriye girdik ama bizi hemen sikinti basti, kapali ortamlar pek bize gore deyilmis anladik..Ben aslinda sirf sualtı tuneli'nden bir kez gecmek icin girmistim, kizlar duymasin whaha barcelona.JPGz Park Guel: Ben bu parka bayildim, oncelikle buraya gelin derim. Yesillikler icerisinde bulunan bu park, tam doga severlere gore yapilmis. barcelona.JPGssd aa



barcelona.JPGdf barcelona.JPGsdwe veee biletler alinip Barcelona takımının stadı Nou Camp'a gidildi!! Canli bir maç izleseydin ne guzel olurdu dediyinizi duyar gibiyim ama malesef o donem yoktu..Yoksa Messi ile resim cekilirdik herhalde ;).. Turkiye'nin macini canli izlemek daha keyifli olur diye dusunuyorum, ins bir gun nasip olur...

Hiç yorum yok: