17 Haziran 2008 Salı

Den Haag

Den Haag (station)

Guney Hollanda diyince ilk akla gelecek olan sehirlerden birisi Den Haag.
Den Haag uluslararasi adalet divaninin bulundugu ve Turklerin yogun oldugu sehirdir.
Bundan 2 hafta once kizlarla bir turla Den Haag'a gittik. Oncelikle bol sebze,meyva ve balik cesitlerini bulunduran pazarini gezdik. Sonra Omniversium'da 3 boyutlu film izledik, yunus baliklarini izlemek cok guzeldi.Oradan ayrildiktan sonra Scheveningen sahilinde biraz zaman gecirip aksam hep birlikte canli muzik esliyinde guzelce yemek yedik. Cok neseli ve guzel bir gunun sonunda otobuste sarki soyluye soyluye geldik.. Ben bu arada bos durmayip bol bol resim cektim. Iste yayinlamasi benden izlemesi sizden...








balik (lekkerbek)
Hollandanin baliklari cok meshurdur ama kizartilmis mezgit baligi'nin tadi apayridir.



Makoesa meyvesi
Makoesa sicak ulkelerde (Afrika) yetisen leziz bir meyvedir. Dis kabugu sert ici ise kurbaga yurmurtalarina benziyor. Makoesa'yi yerken sanki sulu cekirdek yer gibi oldum ama tadi mukembeldi.

Den Haag
Ilk kez gorduyun kouseband sebzesi ve bunun yani sira bir cok indonesialilarin tukettiyi sebzeler vardi.

Kuru yemisci

Pita Haya

Den Haag (balikci)

Den Haag (cadeler)

Den Haag (station)

Den Haag (sahil)

Sizde gitmis kadar oldunuzmu?...

13 yorum:

Kübra dedi ki...

Eşimin ablası ve ailesi Hollanda'da yaşıyorlar, bir türlü kısmet olup da gidemedik, inşallah buraları görüp, bu lezzetleri tatmak bize de nasip olur.
Sevgiler

EZGi :)) dedi ki...

canım harikasın yaaa.özellikle sekerlemelere ve şu değişik meyvelere bayıldım.bana ne bana ne bende istiyom :(( bende gelcem oraya yaaaaaaaaaaaaaaaaa :(( ama herşey çok güselmiş yaaaaaaaaaaaaa :((
:)
kocaman öptüm seni canımcım...

Gönül dedi ki...

olduk olduk olmamıyız:))))) yeavrım nede güzel annatmışsın 3 boyutlu film bende almanyaya gittiğimde izlemiştim hakikaten çok süper bişi.....öpüyorum seni sevgilerimle

Unknown dedi ki...

selam
sağolasın guzuuuum gitmiş kadar oldum sayende ne güzel resimler çekmişsin eline sağlık her günün böyle güzel geçsin canım sevgiler

ç e r k e z k ı z ı dedi ki...

HOLLANDAYI DUYUNCA TAHTA AYAKKABILAR,YELDEĞİRMENLERİ VE LALELER GELİR HEP AKLIMA...
BEN ÇOK SEVERİM NARİN,ZARİF VE RENGARENK LALELERİ.
HOLLANDAYA GELEMEM BELKİ AMA İSTANBULA GİDİP MUTLAKA BU SEVGİMİ GİDERMELİYİM...
ZİYARET İÇİN DE TEŞEKKÜRLER...

Nilgün dedi ki...

Selmacigim resimler icin tesekkürler canim valla gitmis gezmis kadar oldum sayende...Bakiyorumda meyvelerin fiyatlari hayli uygun bol bol cilek nektarin alirdim orda olsaydim..

SEVGILER

capankizimutfakta dedi ki...

canim kurabiyelerin harika olmuslar, ellerine saglik ama bize kalmamis. scheveningeni bende cok severim. orda gezmekten cok zevk aliyorum. cok kalabaliklasmadan bir gitmek lazim. ama senin resimlerdini seyrederken gitmis kadarda oldum yani. saol canim, zahmet edip koymussun. sevgilerimle...

Tijen dedi ki...

Pazar resimlerini gormek hic de iyi gelmiyor bana Selma. Isi gucu birakip oralara gelme arzusu uyandiriyor.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Olduk inan Selmacım
paylaşımın için çoook teşekkürler
ne güzel balıklar renk renk meyveler:)

sevgiyle kal canım

Jasminskager dedi ki...

Evet gidip gormus kadar olduk canim paylasimin icin tesekkurler.Resimlerin de harika cikmis.Bende beklerim canim hoscakal.

Melek* dedi ki...

oldum oldum gitmiş kadar..cumanda mübarek olsun bu arada

Mutfak Havlusu dedi ki...

evet demiyeceğim çünkü gitmek istiyorum gerçekten:)))

harika şeyler çekmişsin çokta güzel gezmişsin oh ne güzel ya.
herşey çok değişik özellikle sebzeler falan,sayende değişik birşeyler daha öğrendim.

Adsız dedi ki...

liefe juf selma ik mis jou ...esra