4 Haziran 2008 Çarşamba

Blogum 1 yasina girdi!!

Kiwili Pasta

Internet sitelerine goz attigim ve 'ben niye yapmiyim' dediyim gun yani 5 haziran 2007'de elmalipasta.blogspot.com adresi uzerine acmis oldugum ve halen yazip durdugum blogum 1 yasina girdi.Bu bir sene icinde cok iyi arkadaslarla tanistim guzel
paylasimlarda bulunduk. Birsey anlamadigimda Nihan ablama sordum..Resimleri nasil bu kadar guzen yayinladigini ogrenmek istediyimde Burcin ablama sordum..Beni hic birzaman yorumsuz birakmayan Yaren, Nihan, Zeynep, Ezgi, Capankizi, Dilek,Papatya68 ve Banu ablama cok tesekkur ederiyorum..Bir blogum oldugu icin cok mutluyum ve bu guzel hobimi insallah uzun yillar devam ettirebilirim. Umarım basarili olurum.

Bu nefis pastanin tarifini sizlerle daha sonra paylasicam..
Herkese kucak dolusu sevgiler...

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam canım..yeni yaşını kutlarım..İnşallah nice seneler güzel paylaşımlarda bulunuruz..Sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

Selam canım..yeni yaşını kutlarım..İnşallah nice seneler güzel paylaşımlarda bulunuruz..Sevgiyle kal..

NiNo dedi ki...

canim ellerine saglik supper bisi olmus bu bayildim bayildim bloguna nice mutlu yiollar sevgiler

sarımutfak-hande dedi ki...

bloğunun yeni yaşını kutlarım nice yıllara nice tariflerle cnm
öpüldünnn

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Canım benimmm
Beraberce nice mutlu yıllara:)
bloğunun yeni yaşı hayırlı olsun
canımcım şu pastanın tarifinide merakla bekliyorum.Harika görünüyor.ÖPTÜMM
SEVGİYLE KAL

Adsız dedi ki...

selam..yeni yaşın kutlu olsun...nice mutlu yıllar dilerim...sevgiler.

Melek* dedi ki...

pastan çok güzel nice senelere:)

Adsız dedi ki...

Hoi Juf ik vind deze taart heel lekker ..en tot ziens..

Selam ogretmenim ellerine saglik optmm..h/ssgkgdkdhd doeii khjhjjcads

Adsız dedi ki...

liefe yuf selma ik vint je zo lief omdat je grapeg bent daarom vint ik je lief...esra

Baharcicegi dedi ki...

blogunun birinci yasini kutlarim pastan sahane olmus eline saglik canim

Unknown dedi ki...

canım selmam sen zaten başarılısın hayatım daha nice uzun yıllar da birlikte blog arkadaşlığı yapmak dileğiyle pastan çok şeker olmuş eline yüreğine sağlık güzel kızım benim öptüm sevgiyle kal

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Merhaba canim,
bak bak, neler neler hazirlamis, blog yasin öncelikle kutlu olsun canim, senin adina cok sevindim. Buraya kadar güzellikle getirmissin ya önemli olan bu, pastan nefis, muhtesem görünüyor, bir dilime hic hayri demezdim, ellerine saglik hayatim.

Selamlar ve kocaman öptüm..

Nilgün dedi ki...

Selmacigim kutlarim canim daha niye yillara ve güzel paylasimlara...
Ellerine saglik canim kutlama pastanda süper olmus tarifini bekliyorum...


SEVGILER

Selma Alkan dedi ki...

Hepinize yorumlarinizdan dolayi cok cok tesekkur ederiyorum..

Canim ogrencilerim (Esra ve Hediye) sizleride kocamann optmmm yarin gorusmek dileyiyle..kusjes juf

Adsız dedi ki...

hoj juf selma waneer kom je op school juf...esra

Adsız dedi ki...

Cok sahane olmus, ellerine saglik canim. Blogunun birinci yasi kutlu olsun, daha nice yillara insallah. Iyi pazarlar.

Unknown dedi ki...

canim ellerine saglik cok nefiss olmus blog yasini kutlarim nice guzel tarifli yillar dilerim.
kucak dolusu sevgilerrrr.

capankizimutfakta dedi ki...

canimin ici...ilk yasini kutluyorum, daha nice senelere...yorumunda benim ismimde gecmesi beni cok mutlu etti. saol canim, ben burda arkadas edinip her zaman yazismayi cok seviyorum , senide yorumsuz birakmam elbet. pastan cok lekker olmus, ellerine saglik :)) dolfinariuma bende gitmistim, o kadar cok begenmistikki esimle, birdaha gitmeyi dusunuyoruz. sana blogunda bol basarilar diliyorum. bilmedigin birsey olursa banada donebilirsin. bildigim bir konu olrsa yardimci olurum. opuldun xxx

EZGi :)) dedi ki...

selmacımm canım mesaj göndermiştim sanırım bir problem olmuş :(
iyi ki tanıdım seni canım,iyi ki kurmuşsun blogunu,iyiki aramızdasın hep birlikte daha nice senelere...
kocaman kocaman sevgiler

Adsız dedi ki...

slm selma kars resimleri varmı diye baktım ama pastanı gördüm nefis görünüyolar kekinin tarifini yazarmısın ......Tebrkler çok güzel pastalar künefeyide kaldır oradan!!!!! sen bizi öldürecenmi????